ВОПРОС-ОТВЕТ
- Химчистка потеряла сданную вещь и отказыается в добровольном порядке вернуть деньги. Я написала заявление об утрате. Но никакой реакции со стороны администарции данного предприятия не следовало. Хочу подать иск в суд. На какую статью Закона «О защите прав потребителей» и Гражданского кодекса РК необходимо опираться и исковом заявлении?
Ответ: Согласно п.1 ст. 31 Закона «О защите прав потребителей» продавец (изготовитель, исполнитель) обязан в полном объеме возместить вред, причиненнный жизни, здоровью и (или) имуществу потребителя вследствие конструктивных, реуептурных или иных недостатков товара (работы, услуги) либо вследствие неполной, недостоверной или несовременной информации о товаре (работе, услуге), также в течение десяти календарных дней со дня подачи требования должен дать ответ потребителю о возмещении вреда либо принять соответствующие меры для удовлетворения требований потребителя. Причиненный вред подлежит возмещению продавцом (изготовителем, исполнителем) независимо от его вины и от того, состоял ли потребитель с ними в договорных отношениях или не состоял.
- Мой отец приобрел 40-дюймовый телевизор, чтобы можно было смотреть на нем фильмы с флэшки. Но потом оказалось, что там нет нужного гнезда для USB. В магазине отказываются брать телевизор обратно. Это правомерно?
Ответ: Нет, неправомерн. Согласно п. 3, 4 ст. 13 «О защите прав потребителей», если потребитель при заключении договара поставил в известность продавца (исполнителя) о конкретных целях приобретения товара (выполнения работы, оказания услуги) надлежащего качества, пригодного для использования в соответствии с этим целями.
При продаже товара по образцу и (или) описанию потребитель имеет право на получение товара, который соответствует образцу и (или) описанию.
СҰРАҚ-ЖАУАП
- Химтазарту өткізген затты жоғалтты және өз еркімен ақшаны қайтарудан бас тартты. Мен жоғалғаны туралы өтініш жаздым. Бірақ, аталған кәсіпорынның әкімшілігі тарапынан еш әрекет болмады. Сотқа берейін дегенмін. Қуыным-талабында «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңы мен ҚР АК қай бабына сүйену қажет?
Жауап: «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚРЗ 31-бабы 1-тармағы сәйкес сатушы (дайындаушы, оындаушы) тауардағы (жұмыстағы, көрсетілген қызметтегі) құрастыру, рецептілік немесе өзге де кемшілікетер салдарынан не тауар (жұмыс, көрсетілген қызмет) туралы толық емес, дұрыс емес немесе уақытлы берілмеген ақпарат салдарынан тұтынушының өміріне, денсаулығына және (немесе) мүлкіне келтірілген зиянды толық көлемде өтеуге міндетті, сондай-ақ талап берілген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде тұтынушыға зиянды өтеу туралы жауап беруге не тұтынушының талаптарын қанағаттандыру үшін тиісті шаралар қолдануға тиіс.
Оның кінәсіне және тұтынушының онымен шарттық қатынастарда болғандығына немесе болмағандығына қарамастан, келтірілген зиян сатушының (дайындаушы, оындаушының) өтеуіне жатады.
- Менің әкем флэшкадан фильм көру үшін 40-дюмдік теледидар сатып алды. Бірақ, соңынан белгілі болғандай, онда USB үшін ұяшық болмай шықты. Дүкенде теледидарды кері қайтарып алудан бас тартты. Бұл заңға сәйкес пе?
Жауап: Жоқ бұл заңсыздық «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР заңының 13-бабы 3,4-тармағы сәйкес егер тұтынушы шарт жасасу кезінде сатушыға (оындаушыға) тауарды иеленудің (жұмысты орындаудың, қызмет көрсетудің) нақты мақсаттары туралы хабардар етсе, оның тиісті сападағы, осы мақсаттарға сәйкес пайдалануға жарамды тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) алуға құқығы бар.
Тауарды үлгісі және (немесе) сипаттамасы бойынша сату кезінде тұтынушының үлгіге және (немесе) сипаттамаға сай келетін тауарды алуға құқығы бар.